יום שישי, 18 במרץ 2016

פסטרמה מרכיבים טבעיים וללא גלוטן של טירת צבי

 
כשאני עומדת בסופר מול המדף של הנקניקים (ובכלל..) אני מודה שהכיתוב הראשון שאני מחפשת על האריזות והוא החשוב ביותר מבחינתי, כיתוב ה"ללא גלוטן".
אחרי שאני צדה לי אריזה שכזאת רק אז אני מסתכלת על כל שאר המרכיבים ולעיתים אני נאלצת להתפשר על כמות נתרן,
או כמות שומן רק בשל העובדה שהמוצר חייב לא להכיל גלוטן.
מעכשיו אין צורך יותר בפשרות. טירת צבי מציגה סדרת פסטרמות איכותיות נטולות גלוטן העשויות מרכיבים טבעיים בלבד, דלות בשומן ובנתרן, אינן מכילות תוספת של חומרים משמרים, פוספטים וצבעי מאכל.
הסדרה החדשה של פסטרמות טירת צבי מגיעות במארזים של 200 גרם.
לאריזות פס דביק המאפשר סגירה חוזרת של האריזה לאחר הפתיחה דבר התורם לשמירה על הטריות.

בסדרה שלושה טעמים:
פסטרמה ברביקיו

 פסטרמה דבש וסילאן

 פסטרמה פפריקה

את אריזות הפסטרמה של טירת צבי העברתי אחר כבוד לצליאקי שלי שנהנה לו מכריך עסיסי נטול גלוטן.
ולעצמי נידבתי 4 פרוסות פסטרמה ברביקיו שנחתכו לרצועות לטובת סלט ירקות מפנק וטעים

אודות פסטרמות טירת צבי ושאר מוצרי החברה : טירת צבי






 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה