יום רביעי, 21 בינואר 2015

השקת חנות הדגל של המותג אוסייריס - OSIRIS




חנות הדגל הראשונה בארץ של המותג אוסייריס הושקה בימים אלה ברחוב בן יהודה 254 בתל אביב .
בחנות ניתן לראות את נעליי אוסייריס, תיקים, חולצות ועוד אקססוריז המתאימים לצעירים ולצעירים ברוחם wink.

אוסייריס נוסדה ב1996 ע"י צוות סקייטרים חברים העונים לשמות טוני מאגנסון, טוני צ'ן, דאג ווסטון ובריאן ריד.
המותג אוסייריס במקורו נולד מהצורך בשוק לנעלי סקייט איכותיות המשלבות אמינות, אופנה ולייף סטייל עם אלמנט ה"רחוב" (סטריט סטייל). הצוות המייסד המוביל את החברה למעלה מ18 שנים משלב בתוכו ידע וניסיון משותף של למעלה מ70 שנים בתחום ספורט האקסטרים. הידע המשותף, העבודה על עיצוב המוצר, ידע השוק והצרכנים הביא את אוסייריס להיות אחת המובילות בתחום ענף ה"אקשן ספורט".

כיום מוכרת אוסייריס דרך מפיצים ב40 מדינות בעולם וגם בישראל. הקולקציות מכילות עשרות דגמים עשירים בחומרים, צבעים וסטייל. הנעליים נוחות, מעוצבות ומשולבות במבחר פטנטים לספק נוחות, גמישות וסטייל לכל הנועל אוסייריס. הקולקציות מכילות מספר סגנונות רחב, בצבעים שונים, נעלי גברים ונוער מהווים 70 אחוזים מהקולקציה וה30 הנותרים מיועדים לנשים וילדים.
את הקולקציות מלווה רוח החברה תחת הסלוגן "never gets old"  בהחלט מעיד על אופיה של אוסייריס.
 
 
לאוסייריס היסטוריה ארוכה של שיתופי פעולה עם אמנים שונים מארט ועד גראפיטי בה כולם לוקחים חלק ותורמים לעיצובו של מוצר ייחודי ואיכותי. אוסייריס משווקת מספר דגמים בהם שיתפו סקייטרים מפורסמים המיוצגים ע"י אוסייריס בעיצובו של דגם הייחודי לאותו סקייטר. את הדגמים מציעה אוסייריס במבחר שילובי צבעים וחומרים, ומדי עונה מתחדשים השילובם.
חברת dndimports היא המשווקת הרשמית של המותג בישראל.
 
 
המידות המוצעות הן:
 
ילדים 27.5-36
גברים ונוער 37-47
נשים 36-42
במחיר הנע בין 320 ש"ח ל 500 ש"ח
 
 
 
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה