יום שבת, 13 בספטמבר 2014

מותג האופנה האיטלקי RINASCIMENTO מגיע לישראל ומציג את קולקציית חורף 2014-15



חברתRINASCIMENTO  קיימת מזה 50 שנה , משנות ה-60 ושמה דגש על חיזוקו של ה"סטייל" האיטלקי.
ב-9000 חנויות ברחבי העולם נמכרים פריטי החברה.
עד כה ניתן היה לרכוש פריטים מהקולקציה של RINASCIMENTO רק על ידי יבוא אישי אבל לא עוד,
החל מקולקציית חורף 2014-2015 ניתן יהיה להשיג את פריטי המותג בבוטיקים נבחרים ברחבי הארץ.
 
אופנת RINASCIMENTO  מקפידה מאוד על הבדים ועל שלל ה"דיטיילים" , דבר הבא לידי ביטוי  בבטנות מיוחדות, רוכסנים, כפתורים, חלקי בדים המשתלשלים מהבגד, פרנזים,תוספת שרשראות,קיפולי בד צווארונים, פפיונים וסיכות . שימת דגש רבה מושמת על קולקציית העור הכוללת ג'קטים בחיתוכי לייזר עם קווי מותן מודגשים , חצאית בגזרת A עם חגורה דקה , שמלות המשלבות גימורי עור ועוד.
 
 
בRINASCIMENTO – מקפידים לייצר שמלות מעוצבות במיוחד , בולטות שמלות הלייקרה בשילובי דמויי עור קרוקו המחטבות ומצרות את מתאר הגוף, שמלות בבדים מנוחשים ומעודנים, שמלות עם איורי שושנים ,שמלות דמוי הדפסי תחרה עם חגורה באזור המותניים היוצרת מראה אלגנטי ועוצר נשימה, שמלות בשילוב הדפסים בסגנון ציוריו של מונדריאן, שמלות מבדים רכים ונשפכים בתוספת של פרחוניות מעודנת שלרגע נדמה שאילו שמלות לבובות חרסינה מושלמות.
 
לצד מכנסיים אלגנטיים עם הדפסי תחרה ניתן למצוא שלל מכנסי ג'ינס בגזרות מחמיאות במיוחד  בצבעים כמו ירוק , הדפסי פרחים שחור ואדום, גוון ג'ינס ואחרים.
 
הג'קטים מקבלים משנה תוקף  עם שילובי פרחים, פסים מעודנים, הדפסי פרחי קטיפה, ג'קטים קצרים מעור הנלבשים מעל שמלות אלגנטיות ,ג'קטים מתחרה פרחונית ועוד.
 
בתחום הסריגים  ניתן למצוא סריגים דקים עם הדפסים מיוחדים  לצד סריגים קצרים החושפים את הבטן , עוד בתחום סריגים עבים העוטפים בפינוק וסריגים באורך א- סימטרי  , בתוספת רוכסנים אותם ניתן לפתוח ולשוות לסריג מראה "מרגש" , בתוספת של צווארונים נופלים או בגזרת קרדיגנים מחטבים.
 
בקולקציה שולטים בצבעי שחור, אפור ולבן ולצידם ניתן למצוא "זריקות" של הצבע האדום היוצר נוכחות דרמטית, שילובים של ורוד עתיק מעודן ושחור, הדפסי פפיטה, הדפסי פרחים ופרפרים, ההדפסים מנומרים ומנוחשים
וכל זה בפריטים קלאסיים ובחיתוכים ישרים לצד גזרות בלתי שגרתיות הנלבשות  בזוויות המצליחות לייצור מראה א- סימטרי ו"אחר" .
 

 
מחירים לדוגמא :
שמלות החל מ- 399 ש ועד 1100 ש"ח
סריגים החל מ- 399 ש' ועד 599 ש,ח
מכנסיים החל מ-399 ש' ועד 799 ש"ח
ג'קטים החל מ- 399 ש' ועד 1299 ש"ח
 
לפרטים נוספים על הקולקציה ונקודות המכירה בקרו בדף הפייסבוק : RINASCIMENTO
 ניתן להשיג את אופנת RINASCIMENTO  בבוטיקים מובחרים  ברחבי הארץ .
 
 
 
 
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה