יום שני, 5 באוגוסט 2024

חדש מפרימור: מיץ מנדרינה ומיץ פירות ונגיעת גזר

                                        


         

יצרנית המיצים הטבעיים "פרימור" מרחיבה את מגוון המיצים שלה משיקה שני משקאות מבוססי פרי בטעמים מרעננים במיוחד: מיץ מנדרינה, ומיקס פירות "מולטיפרוט", המבוסס על שילוב טעים של מגוון פירות טרופיים וגזר.


המיצים החדשים מורכבים ממגוון פירות רחב וטעים ללא חומרים משמרים, ללא תוספת סוכר או צבעי מאכל וישווקו בבקבוק משפחתי של 1 ליטר.

את המיצים החדשים ניתן למצוא במדפי המיצים במקררים כחלק מנבחרת המיצים הטבעיים של פרימור.

הטעמים החדשים נפלאים גם לשתייה בארוחת הבוקר לכל המשפחה, וכן לערבוב עם קוקטיילים ושייקים. הם מצטרפים למגוון המיצים הסחוטים והמצוננים של "פרימור" הכולל מיץ תפוזים 100% סחוט טבעי, המיץ האהוב והנמכר ביותר בישראל בקטגוריית המיצים הסחוטים, מיץ רימונים 100% סחוט טבעי, מיץ תפוחים טבעי, משקה לימונים ונענע, מיץ תפוגזר ועוד.


לדברי שי שלו, מנהל מותג "פרימור", "כמובילי קטגוריית המיצים הסחוטים והמצוננים החלטנו לגוון עם מוצרים חדשים, המתכתבים עם המגמות החדשות בעולם המיצים ודוכני הסחיטה, ולהביא לצרכן מיצים עם טעמים נוספים כדי לספק חוויית טעם מיוחדת ומגוונת".

להשיג ברשתות המזון, חנויות הנוחות והחנויות המובחרות ברחבי הארץ.

מחיר לצרכן (נקבע על ידי המשווקים): כ- 14.60 - 17.70 ₪.  



 

 

יום ראשון, 4 באוגוסט 2024

מוצרים חדשים בסדרת "דק-דק" של יחיעם

        


                                    

 יצרנית מוצרי הבשר "יחיעם", מקיבוץ יחיעם שבגליל המערבי, מרחיבה את סדרת "דק-דק" המצליחה ומשיקה שני מוצרים חדשים בסדרה:

 

דק-דק סלמי בסגנון איטלקי

סלמי בסגנון איטלקי פרוס דק דק, בטעם מעושן ובמרקם בשרני, נהדר להכנת כריך מושחת וטעים.

דק-דק פסטרמה חזה בקר.

פסטרמה חזה בקר פרוס דק דק, בטעם מעושן ובמרקם עדין וקטיפתי, נהדרת להכנת כריך טעים ועסיסי.


המוצרים בסדרה ללא גלוטן, מכילים כ-14-15% חלבון ומשווקים באריזות נוחות של 120 גרם עם פתיחה וסגירה רב פעמית נוחה לשימוש.

בארוחת צהרים פינקתי את עצמי בכריך עמוס מיקס נקניקים פרוסים דק דק והתענגתי על כל ביס. מיותר לציין שלא נהניתי מהסגירה הרב פעמית, שכן את מה שנשאר באריזה נשנשתי בזמן הכנת הכריך (-:


סדרת דק-דק של יחיעם כוללת שלושה מוצרים בהם דק-דק פסטרמה בדבש, דק-דק פסטרמה של פעם ודק-דק פסטרה ברביקיו, אליהם מצטרפים שני המוצרים החדשים. הסדרה מתאפיינת בפריסה דקה מאוד של הנתחים (כחצי מ"מ), מה שמעניק לנקניקים ולכריכים המיוצרים מהם מרקם וטעם מיוחדים וטעימים. כל מוצרי הסדרה מושקים במיתוג חדש, המבטא את מומחיותה של יחיעם בייצור נקניקים בצל ההרים הירוקים והנוף הגלילי של יחיעם.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של מעדני יחיעם, "אנו שמחים לבשר על החדרת שני מוצרים חדשים  ומרעננים  בסדרת "דק דק" בעיצוב חדש ומושך ובאיכות משופרת. סדרת דק-דק אהובה מאוד על הקהל הישראלי, ולאור הביקוש הגבוה החלטנו להרחיב את המגוון ולצרף לסדרה שני מוצרים חדשים בטעמים נהדרים".

להשיג ברשתות המזון ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.  

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 14.90 ₪ לאריזת 120 גרם.





 

חברת "אחוה" משיקה סירופ בטעם פטל ללא תוספת סוכר

 

 

 


תקראו לי "נשמה זקנה", אבל מאז שהייתי קטנה המשקה האהוב עלי היה פטל עם סודה. כמובן כשחלפו השנים הפטל המיר את עצמו לגרסה הדיאטטית שלו בהתאם למוטו שלי בחיים "לא שותים קלוריות".

ולכן שמחתי מאוד לגלות שחברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, השיקה טעם חדש בסדרת הסירופים לשתייה מתוצרתה: סירופ בטעם פטל ללא תוספת סוכרהסירופ החדש הינו סירופ דיאט ומכיל פחות מקלוריה אחת ל - 100 מ"ל משקה מוכן.

סדרת תרכיזי השתייה של אחוה כוללת סירופים בשלושה טעמים: ענבים, אננס פטל, אליהם מצטרף כעת הטעם החדש. הסירופים איכותיים, ומשווקים בבקבוקי 900 מ"ל בעיצוב עליז, בכשרות בד"ץ עדה חרדית. הסירופים נחשבים למרוכזים במיוחד מספיקים לכ-70 כוסות מיץ לפחות!

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק והמכירות של אחוה, "אנו שמחים להיענות לבקשת הצרכנים ולצרף לסדרת הסירופים שלנו טעם דיאט חדש, טעים ומיוחד. המוצר נמכר במחיר זול במיוחד, ודאי לאור עליות המחירים שהיו בחודש האחרון בקטגוריה זו".

להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות.

מחיר ממוצע לצרכן (נקבע על ידי המשווקים): כ- 8.90 – 11.90 ₪ .